Ze względów bezpieczeństwa udostępniliśmy nową wersją programu AdyDesk do połączeń zdalnych. Wersja 8.0.6 jest w pełni bezpieczna. Użyj jej podczas rozmowy z konsultantem z Zespołu Wsparcia Technicznego Produktu.
Klient AnyDesk 8.0.6 - Pobierz
W przypadku problemów z pobraniem pliku, proszę skorzystać z instalatora dostępnego na dole strony. Po pobraniu należy go uruchomić AnyDesk_dla_Klientow_Symfonia.exe
Pamiętaj! Odinstaluj wszystkie starsze wersje aplikacji AnyDesk oraz usuń aplikację z lokalizacji:
C:\Users\nazwa_użytkownika\AppData\Local\Symfonia\AnyDesk
C:\RESET2\Platnik.10xx\BIN |
__________________________________________________________________________________________________________
Masz dodatkowe pytania dotyczące tego artykułu? Zadaj je w Społeczności Klientów Symfonii.
Nasza Społeczność skupia specjalistów, praktyków korzystających na co dzień z oprogramowania Symfonii, a także specjalistów Zespołu Wsparcia Technicznego Produktu, wdrożeniowców rozwiązań Symfonii oraz partnerów.
Aby przejść do Społeczności:
- Kliknij link poniżej - Zadaj pytanie Społeczności;
- Jeśli nie zrobiłeś tego wcześniej, zaloguj się przy użyciu Symfonia ID;
- Wybierz interesujący Cię obszar;
- Sprawdź czy ktoś nie zadał już tego pytania;
- Dodaj nowy wpis.
Zapraszamy Zadaj pytanie Społeczności
__________________________________________________________________________________________________________