Program do połączeń zdalnych. Użyj podczas rozmowy z konsultantem z Zespołu Wsparcie Technicznego Produktu.
W przypadku problemów z pobraniem pliku, proszę skorzystać z archiwum które dostępne jest na dole strony. Po pobraniu należy wypakować plik za pomocą opcji Wyodrębnij lub Wypakuj oraz uruchomić AnyDesk_dla_Klientow_Symfonia.exe
__________________________________________________________________________________________________________
Masz dodatkowe pytania dotyczące tego artykułu? Zadaj je w Społeczności Klientów Symfonii.
Nasza Społeczność skupia specjalistów, praktyków korzystających na co dzień z oprogramowania Symfonii, a także specjalistów Zespołu Wsparcia Technicznego Produktu, wdrożeniowców rozwiązań Symfonii oraz partnerów.
Aby przejść do Społeczności:
- Kliknij link poniżej - Zadaj pytanie Społeczności;
- Jeśli nie zrobiłeś tego wcześniej, zaloguj się przy użyciu Symfonia ID;
- Wybierz interesujący Cię obszar;
- Sprawdź czy ktoś nie zadał już tego pytania;
- Dodaj nowy wpis.
Zapraszamy Zadaj pytanie Społeczności
__________________________________________________________________________________________________________