Posiadasz aktywne konto eBOK Symfonia:
Nie posiadasz jeszcze konta eBOK Symfonia?
POMOC:
Jak założyć konto w eBOK Symfonia
eBOK Symfonia, czyli elektroniczne biuro obsługi klienta to bezpłatna platforma internetowa w której znajdą Państwo:
- Informacje o aktywnych usługach abonamentowych w tym daty odnowienia usług, planowane koszty z tym związane oraz informacje na temat zgłoszonych rezygnacji;
-
informacje o rozliczeniach wraz z możliwością pobrania faktur;
-
aktualne numery seryjne zakupionych programów wraz z możliwością pobrania plików instalacyjnych, instrukcji instalacji i aktywacji programów;
-
możliwość zgłaszania, edytowania i monitorowania zapytań przekazanych do Działu Wsparcia Technicznego;
-
indywidualny numer do identyfikacji telefonicznej niezbędny do kontaktu z Działem Wsparcia Technicznego;
-
możliwość edycji danych firmy (zmiany wprowadzone w eBOK Symfonia zostają automatycznie zsynchronizowane z wewnętrznym systemem Symfonii).
Szczegółowe informacje na temat zakresu funkcjonalności platformy eBOK znajdują się w dokumencie: eBOK Symfonia - opis funkcjonalności
__________________________________________________________________________________________________________
Masz dodatkowe pytania dotyczące tego artykułu? Zadaj je w Społeczności Klientów Symfonii.
Nasza Społeczność skupia specjalistów, praktyków korzystających na co dzień z oprogramowania Symfonii, a także specjalistów Zespołu Wsparcia Technicznego Produktu, wdrożeniowców rozwiązań Symfonii oraz partnerów.
Aby przejść do Społeczności:
- Kliknij link poniżej - Zadaj pytanie Społeczności;
- Jeśli nie zrobiłeś tego wcześniej, zaloguj się przy użyciu Symfonia ID;
- Wybierz interesujący Cię obszar;
- Sprawdź czy ktoś nie zadał już tego pytania;
- Dodaj nowy wpis.
Zapraszamy Zadaj pytanie Społeczności
__________________________________________________________________________________________________________