Dotyczy: |
|
I. Opis błędu
W trakcie wykonywania zadań w aplikacjach Symfonii oraz Symfonii ERP zostaje wyświetlony komunikat błędu
II. Rozwiązanie
Aby rozwiązać powyższy problem zmień Compatibility Level bazy danych firmy, w której występuje problem zgodnie z instrukcją [SQL] Zmiana Compatibility Level bazy danych
Zmiana powinna polegać na modyfikacji wartości Compatibility Level, np. z SQL Server 2016 (130) na SQL Server 2022 (160) lub z wartości SQL Server 2022 (160) na SQL Server 2016 (130).
Ważne! |
Wartości Compatibility Level nie powinna być niższa niż SQL Server 2016 (130). |
Masz pytania?
Dołącz do nas! Zaloguj się do Społeczności Klientów Symfonii i zadaj pytanie w obszarze wiedzy, który Cię interesuje.
Aby zalogować się do naszej społeczność, potrzebujesz konta w Symfonii ID.
Jeśli jeszcze go nie masz – skorzystaj z instrukcji