W momencie podpisywania bądź wysyłki deklaracji/Jednolitych Plików Kontrolnych (JPK) z poziomu programów Finanse i Księgowość lub Mała Księgowość współpracujących z kluczem sprzętowym, możemy otrzymać następujące komunikaty :
Aby rozwiązać problem należy :
1. Pobrać plik "EDK TempFix Licencje.zip" dostępny – Tutaj
|
Na czas instalacji poprawki programy muszą być wyłączone. |
2. Po pobraniu pliku należy przejść do miejsca gdzie się zapisał, następnie kliknąć PPM (Prawym przyciskiem myszy) na plik „ EDK TempFix Licencje” oraz wybrać opcję „Wyodrębnij ” lub „Wypakuj tutaj”
3. Następnie przechodzimy do folderu „EDK TempFix Licencje ” oraz na pliku „Install” klikamy prawym przyciskiem myszy oraz wybieramy opcję „ Uruchom jako administrator”
4. Po prawidłowym zainstalowaniu otrzymujemy poniższy komunikat :
Kopiowanie plikow do katalogu aplikacji:
-
C:\Users\nazwa.użytkownika\Pobrane\EDK TempFix\EDK TempFix Licencje\2019.a\Sage.PL.EDK.Activation.dll -> C:\Ścieżka do programu\Sage.PL.EDK.Activation.dll
1 File(s) copied
-
---
--------------------------------------------------------
Aktualizacja dla wersji EDK '2019.a' zostala zainstalowana poprawnie
--------------------------------------------------------
---
-
Naciśnij dowolny klawisz . . .
Press any key to continue . . .
5. Potwierdzamy dowolnym przyciskiem na klawiaturze, uruchamiamy Finanse i Księgowość lub Małą Księgowość oraz wysyłamy deklarację.
|
Powyższe rozwiązanie dotyczy wyłącznie pracy z kluczem sprzętowym. |