Jeśli zdarzenie Przyjęcie do pracy zostało wstawione w kalendarzu pracownika błędnie i powinno zostać anulowane wykonaj następujące kroki:
Krok 1 – usunięcie zdarzeń z kalendarza
Otwórz kartotekę pracownika, wybierz Kalendarz, a następnie przejdź do dziennika zdarzeń pracownika wybierając z menu kontekstowego polecenie Dziennik zdarzeń pracownika.
W dzienniku zdarzeń pracownika wykasuj daty w parametrach przeglądania Od: Do: oraz wybierz Status Wszystkie. Następnie zaznacz widoczne zdarzenia i usuń je.
|
Jeśli pracownik miał umowę na czas określony, usuń z kalendarza pracownika również zdarzenie oczekujące Zakończenie umowy o pracę. |
Po usunięciu zdarzeń może pojawić się komunikat o braku możliwości usunięcia wzorca Pracownik etatowy.
Krok 2 – usunięcie wzorca Pracownik etatowy
Po usunięciu zdarzeń przejdź na zakładkę Wzorce. Zgodnie z komunikatem pozostał wzorzec Pracownik etatowy, który należy usunąć.
Jeżeli są widoczne inne wzorce niż Pracownik etatowy również powinny zostać usunięte.
Krok 3 – usuniecie wygenerowanych danych kadrowych w zestawach: Bilanse (pełne), Zgłoszenie ZUA\ZZA
- Przejdź do pracownika na zakładkę Dane kadrowe, wybierz zestaw Urlopy, zasiłki\Bilanse(pełne) i usuń wygenerowane wartości kadrowe bilansów: kolejno zaznacz wygenerowane wartości kadrowe i wybierz przycisk Usuń Wartość.
- Przejdź do zestawu ZUS/Dane rejestracyjne/Zgłoszenie ZUA/ZZA i usuń wygenerowane wartości kadrowe z wszystkich elementów: kolejno zaznacz wygenerowane wartości kadrowe i wybierz przycisk Usuń Wartość.
Komentarze
Komentarze: 0
Zaloguj się, aby dodać komentarz.