Pytanie:
Czy jest możliwość obsługi/dodania do aplikacji Symfonia ERP e-Pracownik użytkownika, którego nie ma w programie Symfonia ERP Kadry i Płace np. pracownika biura księgowego?
Odpowiedź:
Tak. W celu dodania takiego pracownika do aplikacji Symfonia ERP e-Pracownik, który nie jest dodany w Kadrach i Płacach należy na koncie z uprawnieniami administratora, w oknie Ustawienia / Użytkownicy wybrać polecenie Dodaj nowego użytkownika.
Następnie należy uzupełnić wskazane pola. Hasło musi się zgadzać z wyświetloną polityką haseł i musi zostać poprawnie powtórzone. Email nie może już istnieć w bazie danych i być przypisany do innego użytkownika. Jeżeli użytkownik istnieje już w bazie danych i jest przypisany do innej firmy/firm, zostanie wyświetlone pytanie, czy chcesz dodać tego użytkownika do bieżącej firmy. Jeżeli wybierzesz "Tak", użytkownik otrzyma dostęp do bieżącej firmy.
Komentarze
Komentarze: 0
Zaloguj się, aby dodać komentarz.