Instrukcja opisuje sposób rejestracji i aktywacji programów w wersji umożliwiającej prowadzenie 1 bazy (wersje jedno-firmowe):
-
Symfonia Start 2.0 Faktura*
(nr seryjny rozpoczynający się od liter: FAL) -
Symfonia Start 2.0 Handel*
(nr seryjny rozpoczynający się od liter: HML) -
Symfonia Start 2.0 Mała Księgowość*
(nr seryjny rozpoczynający się od liter: MKP) -
Symfonia 2.0 Handel (Sprzedaż)*
(nr seryjny rozpoczynający się od liter: FAP) -
Symfonia 2.0 Handel (Sprzedaż i magazyn)*,
(nr seryjny rozpoczynający się od liter: HMP) -
Symfonia 2.0 Finanse i Księgowość*,
(nr seryjny rozpoczynający się od liter FKP) -
Symfonia 2.0 Kadry i Płace*,
(nr seryjny rozpoczynający się od liter KDP) -
Symfonia 2.0 Środki Trwałe*,
(nr seryjny rozpoczynający się od liter STP).
Jeżeli posiadasz program obsługujący opcję wielofirmową przejdź >TU<
* produkty wycofane ze sprzedaży, produkcji oraz wsparcia technicznego
1. Rejestracja programu
Praca z nowo utworzoną, nieaktywowaną bazą danych możliwa jest tylko przez ograniczony czas (60 dni). Program sygnalizuje, ile czasu pozostało do momentu konieczności wykonania aktywacji. Jeżeli chcesz sprawdzić, jaki okres pozostał do końca okresu aktywacji, wybierz: MENU AKTYWACJA → INFORMACJE O AKTYWACJI:
Po wybraniu tej opcji, otworzy się kolejne okno, w którym, w jego górnej części, zawarte będą informacje o tym, jaki okres pozostał do wygaśnięcia dostępu:
W celu przedłużenia dostępu do programu:
- Zaloguj się do bazy, wykorzystując konto użytkownika z uprawnieniami administracyjnymi.
- Sprawdź w Zakładce AKTYWACJA → INFORMACJA O AKTYWACJI czy NIP i NAZWA FIRMY
są poprawne:
- Wybierz: MENU AKTYWACJA → ZGŁOSZENIE DANYCH FIRMY:
Wybierając ZGŁOSZENIE DANYCH FIRMY, otworzy się nowe okno, którego kolejne strony pozwolą
na utworzenie KARTY REJESTRACYJNEJ. Tworząc zgłoszenie, należy podać aktualne dane.
Wszystkie pola oznaczone (*) są obowiązkowe:
W ostatnim oknie kreatora karty rejestracyjnej, dostępne są dwie możliwości:
-
Jeżeli posiadasz skonfigurowany program do wysyłki e-maili, po wybraniu opcji WYŚLIJ E-MAIL, system automatycznie wyśle wygenerowaną kartę rejestracyjną, jako załącznik, na adres automatu rejestracyjnego: rejestracja@symfonia.pl W celu weryfikacji, czy wiadomość została wysłana, prosimy o sprawdzenie wysłanych elementów, w swojej skrzynce nadawczej:
-
Jeżeli nie posiadają państwo skonfigurowanego programu do wysyłki e-maili, wygenerowaną kartę rejestracyjną należy zapisać na dysku, a następnie przesłać mailem jako załącznik na adres automatu rejestracyjnego: rejestracja@symfonia.pl
W momencie otrzymania wiadomości e-mail z kartą rejestracyjną, system weryfikuje dane zawarte
w karcie oraz kwestie płatności. Z reguły, czas na weryfikację wynosi od 15 do 30 min. W przypadku poprawnej weryfikacji danych oraz pełnego rozliczana faktur, automat generuje kod aktywacji i wysyła
go na adres e-mail, podany w karcie rejestracyjnej. Wiadomość e-mail z kodem aktywacji wysyłana
jest z adresu: aktywacja@symfonia.pl.
2. Aktywacja programu
Po otrzymaniu kodu aktywacji, należy go wprowadzić do programu. W tym celu należy wybrać:
MENU → AKTYWACJA → AKTYWACJA DANYCH FIRMY:
Po wybraniu tej opcji, otworzy się nowe okno:
Kod aktywacji należy wprowadzić w białe pole i zatwierdzić, klikając „OK”
Po wprowadzeniu kodu aktywacji do programu, należy sporządzić i zapisać kopię bezpieczeństwa:
W przypadku pytań lub wątpliwości związanych z aktywacją programu skontaktuj
się z działem Aktywacji Symfonii za pomocą formularza kontaktowego.