Zarządzanie uprawnieniami w aplikacji Symfonia ERP e-Pracownik zbudowane jest w oparciu o Role.
Każdej Roli w systemie możemy przypisać zestaw Praw, które ma posiadać pracownik przypisany do Roli.
Po określeniu zestawu Praw dla Ról możemy przypisać Role pracownikom. Od tego zależy jakie prawa będą mieli użytkownicy po zalogowaniu do systemu.
W aplikacji Symfonia ERP e-Pracownik istnieją dwie role domyślne, które są przypisywane pracownikom automatycznie.
Pracownik i Kierownik.
Rola Pracownik jest przypisywana automatycznie do wszystkich użytkowników importowanych z systemu Symfonia ERP Kadry i Płace. Rola ta domyślnie posiada tylko przypisane uprawnienia: Kontakty i Struktura - Podgląd.
Rola Kierownik również jest przypisywana automatycznie do wszystkich użytkowników importowanych z systemu Symfonia ERP Kadry i Płace, którzy:
•są przypisani do pracowników w elemencie kadrowym zgrupowanym Struktura organizacyjna, w atrybucie Kierownik (e-Pracownik).
•są przypisani do pracowników w elemencie kadrowym zgrupowanym Struktura organizacyjna, w atrybucie Zastępca (e-Pracownik) i atrybut Zastępca aktywny (e-Pracownik) ustawiony jest na Tak.
Jest również przypisywana pracownikom, którzy w edycji Grupy w aplikacji e-Pracownik zostali przypisani jako menadżerowie.
Rola Kierownik domyślnie nie posiada przypisanych żadnych uprawnień.
Komentarze
Komentarze: 0
Zaloguj się, aby dodać komentarz.