W szczególnych przypadkach uzasadnionych rozpoznaniem problemów występujących u klienta lub podejrzeniem uszkodzenia plików konsultant może poprosić o przesłanie kopii bezpieczeństwa bazy danych w celu wykonania jej diagnozy i ewentualnej naprawy, w takim przypadku wysyłana jest wiadomość email, w której znajduje się link, który należy wybrać w celu przejścia do bezpiecznej możliwości dołączania plików:
Powyższa formatka wymiany danych jest narzędziem w pełni zabezpieczonym przed nieautoryzowanym dostępem do danych przez osoby nieuprawnione.
Ważne! Przesłana baza (nie tylko sam plik) powinna być zabezpieczona hasłem na koncie administratora (chyba, że uszkodzenie bazy nie pozwala na jego nadanie). |
Aby przesłać bazę danych należy:
1. W programie wejść w Zbiory-Narzędzia-Wysyłanie danych do serwisu.
2. W oknie Serwisowanie danych zaznaczyć zawartość archiwum: Dane ogólne(koniecznie) oraz Dane firmy/firm.
3. Zaznaczyć pole, że zapoznano się z informacją, że usługa jest bezpłatna tylko w przypadku usług gwarancyjnych.
4. Wskazać miejsce na dysku, gdzie program wykona archiwum do przesłania (plik archiwum).
5. Z maila skopiować powyższy link i wkleić go w linijkę: Wklej link od konsultanta.
6. Po wypełnieniu powyższych pól, proszę kliknąć "OK".
7. W tle otworzy się strona ze skopiowanego wcześniej linka.
8. Na stronie tej należy uzupełnić pole "Twój adres e-mail" (Pola Numer zgłoszenia nie należy modyfikować, jest wypełniane automatycznie).
9. W celu załączenia pliku, proszę przeciągnąć pliki na wskazane miejsce, bądź kliknąć i wybrać go z dysku.
10. Po wypełnieniu powyższych pól i załadowaniu pliku w stu procentach, proszę kliknąć "Wyślij".
11. Po pomyślnym załadowaniu plików na ekranie pojawi się komunikat "Dziękujemy!" zawierający "Identyfikator wysyłki".
W osobnej odpowiedzi na zgłoszenie proszę umieścić: - login i hasło użytkownika będącego administratorem danych, szczegółowy opis problemu ze wskazaniem na obrazujące jego występowanie dokumenty w bazie oraz operacje jakie Państwo wykonują w celu jego uzyskania. Większa szczegółowość opisu pozwoli na szybsze zdiagnozowanie problemu oraz jego rozwiązanie. |
Informujemy, że usługa serwisowa bazy danych jest płatna. Koszt diagnozy\naprawy bazy to 300 zł netto, za każdą rozpoczętą godzinę pracy na bazie. Jeżeli zgłoszony problem będzie wynikał z nieprawidłowego działania programu usługa zostanie wykonana bezpłatnie.
Przesłanie bazy danych za pośrednictwem niniejszej formatki oznacza akceptację warunków wykonania usługi oraz warunki dotyczące powierzenia oraz przetwarzania danych osobowych przez firmę Symfonia, zgodnie Regulaminem powierzenia przetwarzania danych osobowych w związku ze świadczeniem usług.