Problem:
W trakcie pracy z aplikacją pojawia się komunikat z błędem numer 429. Po restarcie komputera problem przestaje występować, ale powtarza się nagminnie.
Rozwiązanie:
W celu rozwiązania problemu rozłączania lub wyłączania usługi klucza sprzętowego, bardzo proszę wykonać następujące czynności:
- Wejść w Menu START komputera
- Wyszukać i uruchomić aplikację USŁUGI
- W oknie usług odnaleźć usługę o nazwie SERWER KLUCZY SPRZĘTOWYCH
- Na wyszukanej usłudze proszę wybrać prawy przycisk myszy -> Właściwości
- W oknie, które się pojawi, proszę ustawić:
- w zakładce OGÓLNE, w polu typ uruchomienia: AUTOMATYCZNY
- w zakładce ODZYSKIWANIE, w polach Pierwszy błąd, Drugi błąd, Kolejne błędy: URUCHOM USŁUGĘ PONOWNIE
- proszę zapisać zmiany przyciskami, w kolejności ZASTOSUJ -> OK.
Pamiętaj! Po wykonaniu powyższych czynności, należy zrestartować komputer. |
__________________________________________________________________________________________________________
Masz dodatkowe pytania dotyczące tego artykułu? Zadaj je w Społeczności Klientów Symfonii.
Nasza Społeczność skupia specjalistów, praktyków korzystających na co dzień z oprogramowania Symfonii, a także specjalistów Zespołu Wsparcia Technicznego Produktu, wdrożeniowców rozwiązań Symfonii oraz partnerów.
Aby przejść do Społeczności:
- Kliknij link poniżej - Zadaj pytanie Społeczności;
- Jeśli nie zrobiłeś tego wcześniej, zaloguj się przy użyciu Symfonia ID;
- Wybierz interesujący Cię obszar;
- Sprawdź czy ktoś nie zadał już tego pytania;
- Dodaj nowy wpis.
Zapraszamy Zadaj pytanie Społeczności
___________________________________________________________________________________________________________