Problem:
U nowo zatrudnionego pracownika na umowę o pracę za pomocą kreatora Zatrudnij pracownika po przejściu na zakładkę Płace\Wynagrodzenie nie widać kwoty przelewu (lub do wypłaty w kasie) - brakuje elementów dotyczących płatności.
Przyczyna:
Brak elementów dla sposobu płatności oznacza, że w procesie zatrudniania - krok 2 w pozycji Sposób wypłaty wynagrodzenia został dodany nowy element do słownika Sposób wypłaty wynagrodzenia ale nie został wpisany nr ID wzorca, który powinien być przypisany do pracownika. Z tego powodu pracownikowi nie został przypisany wzorzec dotyczący sposobu płatności wynagrodzenia.
W standardzie są dostępne dwie pozycje słownika: gotówką do ostatniego dnia miesiąca, którego wynagrodzenie dotyczy oraz przelewem na konto do ostatniego dnia miesiąca, którego wynagrodzenie dotyczy.
Jeżeli w Firmie realizujesz wypłaty w innym terminie i dodajesz własne pozycje do słownika Sposób wypłaty wynagrodzenia, pamiętaj, aby w nowym elemencie słownika uzupełnić w kolumnie Id wzorce odpowiedni numer wzorca:
- dla przelewu: 19034;
- dla gotówki: 19035.
Rozwiązanie 1 - przypisanie odpowiedniego wzorca płatności dla już zatrudnionego pracownika
U pracownika przejdź na zakładkę Wzorce i dodaj wzorzec dotyczący płatności, np. płatność przelewem (etat) od dnia zatrudnienia.
Rozwiązanie 2 - wpisanie ID wzorca do nowej pozycji słownika Sposób wypłaty wynagrodzenia
Aby podobny problem nie pojawił się u kolejnej, nowo zatrudnianej osoby z tym sposobem płatności, przejdź do okna Kartoteki\Słowniki i znajdź słownik Sposób wypłaty wynagrodzenia. Po prawej stronie okna Edytuj pozycję dodaną własną pozycję słownika i wpisz odpowiedni numer ID wzorca dotyczącego sposobu płatności.
__________________________________________________________________________________________________________
Masz dodatkowe pytania dotyczące tego artykułu? Zadaj je w Społeczności Klientów Symfonii.
Nasza Społeczność skupia specjalistów, praktyków korzystających na co dzień z oprogramowania Symfonii, a także specjalistów Zespołu Wsparcia Technicznego Produktu, wdrożeniowców rozwiązań Symfonii oraz partnerów.
Aby przejść do Społeczności:
- Kliknij link poniżej - Zadaj pytanie Społeczności;
- Jeśli nie zrobiłeś tego wcześniej, zaloguj się przy użyciu Symfonia ID;
- Wybierz interesujący Cię obszar;
- Sprawdź czy ktoś nie zadał już tego pytania;
- Dodaj nowy wpis.
Zapraszamy Zadaj pytanie Społeczności
___________________________________________________________________________________________________________