Dotyczy produktów:
Symfonia Finanse i Księgowość, Symfonia Handel i Symfonia Środki Trwałe
Problem:
Po uruchomienie aplikacji Migrator R2 w kolumnie "Baza" nie widać utworzonej bazy danych w programie Symfonia, do której ma zostać przeprowadzona migracja.
Przyczyna:
Przyczyną problemu jest użycie w nazwie bazy danych znaków R2, np. R2_MIGRACJA.
Rozwiązanie:
W celu rozwiązania problemu należy utworzyć bazę danych w programie Symfonia Finanse i Księgowość, Symfonia Handel lub Symfonia Środki Trwałe bez użycia R2 w jej nazwie.
__________________________________________________________________________________________________________
Masz pytania?
Dołącz do nas! Zaloguj się do Społeczności Klientów Symfonii i zadaj pytanie w obszarze wiedzy,
który Cię interesuje.
Aby zalogować się do naszej społeczność, potrzebujesz konta w Symfonii ID.
Jeśli jeszcze go nie masz – skorzystaj z instrukcji
__________________________________________________________________________________________________________