W trakcie migracji z aplikacji Symfonia 2.0 Środki Trwałe (STP) do Symfonia Środki Trwałe (S50) może pojawić się przy porównaniu obu baz, komunikat dotyczący nieprawidłowego numeru NIP.
Dzieje się tak z dwóch powodów:
1) Przy migracji firmy A z STP wskazujemy firmę B jako docelową. Należy zwrócić szczególną uwagę czy na pewno wskazujemy prawidłową bazę.
2) Zajęty schowek - Aplikacja Migrator w schowku przechowuje NIP firmy migrowanej. W przypadku jeśli skopiujemy na czas migracji, cokolwiek innego np. hasło do bazy, hasło dla użytkownika SQL to Migrator może wyrzucić nam błąd związany z walidacją numeru NIP.
W celu rozwiązania, przed wyjściem z aplikacji trzeba skopiować NIP do schowka, stąd Migrator pobierze go do sprawdzenia zgodności czy scalamy bazy tej samej firmy.