Ze względu na zmiany w zakresie uwierzytelnienia kont pocztowych Microsoft w celu utrzymania synchronizacji wiadomości e-mail konieczna jest ponowna autoryzacja użytkownika.
W pierwszej kolejności autoryzację konta pocztowego Microsoft z systemem Symfonia eDokumenty powinien wykonać administrujący pocztą e-mail w Państwa organizacji.
Następnie pozostali użytkownicy poszczególnych skrzynek.
Instrukcja ponownego uwierzytelnienia użytkownika poczty:
Krok 1. Zaloguj się do systemu Symfonia eDokumenty.
Krok 2. Otwórz moduł Poczta.
Krok 3. Przejdź do Skrzynki ⭢ Konfiguracja.
Krok 4. W nowym oknie Moje skrzynki pocztowe zaznacz konto pocztowe, które chcesz ponownie uwierzytelnić, klikając na nie, a następnie wybierz przycisk Edytuj.
Krok 5. Nie wprowadzaj żadnych zmian, a tylko zatwierdź przyciskiem OK na dole okna.
Krok 6. Przeglądarka wyświetli nowe okno, w którym wybierz swoje konto Microsoft lub zaloguj się do niego tak jak zawsze.
Jeśli zobaczysz komunikat Wymagane zatwierdzenie - Ta aplikacja wymaga zatwierdzenia przez administratora oznacza to, że Twój administrator nie wykonał jeszcze autoryzacji jako pierwszy. Dopiero po autoryzacji wykonanej przez administratora poczty w Twojej organizacji będziesz mógł ponownie dokonać uwierzytelniania swojej szynki.
Krok 7. Po uwierzytelnieniu w osobnym oknie zakończ proces klikając OK i zamykając okno edycji konta pocztowego.
Masz pytania?
Dołącz do nas! Zaloguj się do Społeczności Klientów Symfonii i zadaj pytanie w obszarze wiedzy, który Cię interesuje.
Aby zalogować się do naszej społeczność, potrzebujesz konta w Symfonii ID.
Jeśli jeszcze go nie masz – skorzystaj z instrukcji