Błąd 7313 Klucz jest używany przez inną maszynę
Błąd występuje zazwyczaj gdy zostanie podjęta próba aktywowania licencji, która została wprowadzona na inną maszynę. Problem może się również pojawić w momencie gdy np. został wymieniony serwer, bądź komputer, ale przed wymianą nie została zdezaktywowana licencja na poprzedniej maszynie.
W przypadku jeśli pojawi się taki błąd należy upewnić się, iż żadna inna maszyna nie ma wprowadzonego numeru seryjnego w License Administrator.
W przypadku jeśli problem wynika z tego, iż licencja nie została dezaktywowana na poprzedniej maszynie przed przeniesieniem należy skontaktować się z firmą Sage w celu zresetowania licencji.
Błąd może się również pojawić w przypadku gdy zostanie zmieniona nazwa maszyny na której zainstalowany został Pervasive z wprowadzoną licencją. Wówczas należy przejść do License Administrator i następnie użyć opcji Repair na kluczu na którym występuje problem.
|
Aby dostać się do Pervasive License Administrator należy uruchomić Pervasive Control Center & Documentation, a następie wybrać z Tools, opcję License Administrator. |
|
Uwaga! W przypadku gdy licencja została zakupiona przed 1.06.2015, a wystąpi błąd przez który będzie trzeba zresetować licencję – należy kontaktować się bezpośrednio z firmą Pervasive |
Komentarze
Komentarze: 0
Komentarze do artykułu są zablokowane.