Błąd 7315 Klucz został użyty na tej maszynie
Błąd oznacza, iż walidacja klucza nie przechodzi poprawnie z powodu zmiany w sprzęcie lub zmiany w VM i klucz został zresetowany przed naprawą. Aby wyeliminować błąd należy przejść do katalogu w którym został zainstalowany Pervasive. Domyślnie jest to :
- dla systemu x64 : C:\Program Files (x86)\Pervasive Software\PSQL\bin
- dla systemu x86 : C:\Program Files\Pervasive Software\PSQL\bin
Następnie z katalogu w którym jest zainstalowany Pervasive należy odnaleźć plik clicadm/w64clicadm. Uruchomienie pliku spowoduje wyczyszczenie klucza z Pervasive. Następnie należy ponownie aktywować klucz w License Administrator
|
Aby dostać się do Pervasive License Administrator należy uruchomić Pervasive Control Center & Documentation, a następie wybrać z Tools, opcję License Administrator. |
|
Uwaga! W przypadku gdy licencja została zakupiona przed 1.06.2015, a wystąpi błąd przez który będzie trzeba zresetować licencję – należy kontaktować się bezpośrednio z firmą Pervasive. |