Błąd oznaczający, iż został przekroczony limit użytkowników jednocześnie podłączonych do klucza sprzętowego. Możliwe przyczyny wystąpienia komunikatu błędu:
- Logowanie do aplikacji przez większą liczbę użytkowników niż pozwala na to zakupiona licencja.
- Zawieszenie sesji użytkownika na kluczu sprzętowym
|
Aby rozwiązać problem należy zweryfikować ilość uruchomionych aplikacji na wszystkich stacjach roboczych, czy nie nastąpiło przekroczenie licencji. |
|
W przypadku wystąpienia awarii w trakcie pracy na aplikacjach firmy Sage pracujących z kluczem sprzętowym mogło dojść do zawieszenia sesji użytkownika na kluczu sprzętowym. |
W celu usunięcia zawieszonych sesji użytkowników na kluczu sprzętowym należy dokonać restart usługi klucza sprzętowego:
W systemie operacyjnym Windows należy przejść do Panelu Sterowania-> Narzędzia Administracyjne-> Usługi.
Na liście odszukać usługę o nazwie Serwer Kluczy Sprzętowych
Klikając prawym przyciskiem myszy na usłudze wybrać opcję “Uruchom ponownie”.
|
Uwaga! Jeżeli usługa jest zatrzymana należy wybrać opcję „Uruchom” w celu jej uruchomienia. |
Komentarze
Komentarze: 0
Komentarze do artykułu są zablokowane.