Odpowiedź
W oknie Zarządzanie PPK jest możliwość ponownej wysyłki informacji o wpłatach pracowników, jeśli z jakiegoś powodu zostały one odrzucone przez instytucje finansową.
Ponownie można wygenerować dokładnie te same dane, które były naliczone pierwotnie.
Ponowne wysłanie informacji o wpłatach PPK jest możliwe z okna szczegółów wygenerowanej wpłaty. Aby je otworzyć w oknie Zarządzanie PPK, na zakładce Wpłaty wybierz status aktywni uczestnicy PPK kliknij w kwotę przelewu:
W wywołanym oknie Przelewy do instytucji finansowej za dany miesiąc znajduje się informacja o wszystkich wygenerowanych wpłatach PPK za wybrany miesiąc.
Po dwukrotnym kliknięciu lewym przyciskiem myszy na wybranej wartości przelewu otwiera się okno ze szczegółami wygenerowanej wpłaty.
Wybranie przycisku Zapisz spowoduje ponowne wysłanie informacji o wpłatach do nowego pliku.
W przypadku API jest to przycisk Wyślij, który wysyła dane do API instytucji finansowej.
Komentarze
Komentarze: 0
Zaloguj się, aby dodać komentarz.