Dotyczy: |
|
I. Opis sytuacji
W trakcie pracy w aplikacjach Symfonii wyświetlane są komunikaty błędów:
II. Przyczyna zdarzenia
Powyższy komunikat związany jest z problemami w połączeniem sieciowym pomiędzy serwerem a stacją roboczą. Przyczyna wystąpienia błędu jest niezależna od działania aplikacji Symfonii.
III. Rozwiązanie
W celu rozwiązania problemu wykonaj poniższe kroki:
Krok 1. Zapoznaj się z zaleceniami firmy Microsoft opisanymi pod adresem Rozwiązywanie problemów z łącznością w programie SQL Server
Krok 2. Zwiększ czas połączenia zdalnego do SQL Server postępując zgodnie z instrukcją Query Timeout w aplikacjach Symfonia ERP/Symfonia Kadry i Płace/Symfonia
Krok 3. Dodaj porty TCP 1433, 4022, 135, 1434, SQL Server, Symfonia Services (SRV) i UDP 1434 do wyjątków Zapory Windows zgodnie z instrukcją Dodawanie portu do wyjątków Zapory Windows Defender.
Port SQL Server zweryfikuj za pomocą instrukcji [F50/H50/S50/FKF/HMF/STF/KIP] W jaki sposób zweryfikować port, po którym komunikuje się instancja serwera Microsoft SQL Server
Port Symfonia Services (SRV) zweryfikuj za pomocą instrukcji [SRV] Weryfikacja portu dla usługi
Ważne! |
Opisane zalecenia mogą nie rozwiązać problemu. Skontaktuj się z Administratorem w celu weryfikacji poprawności pracy urządzeń sieciowych. |
Masz pytania?
Dołącz do nas! Zaloguj się do Społeczności Klientów Symfonii i zadaj pytanie w obszarze wiedzy, który Cię interesuje.
Aby zalogować się do naszej społeczność, potrzebujesz konta w Symfonii ID.
Jeśli jeszcze go nie masz – skorzystaj z instrukcji