Przejdź do głównej zawartości

Wydanie Symfonia Start 2.0 Mała Księgowość 2022.b

Komentarze

Komentarze: 15

  • Paweł Czyżyk

    Witam w tej wersji programu podczas tworzenia deklaracji JPK_V7K program znika jest jakiś błąd proszę o pilne naprawienie tego błędu!!!

    -1
  • Katarzyna Lepianka

    Panie Pawle,

    Problem o jakim Pan pisze może być związany z instalacja wielu programów w różnych wersjach do jednego katalogu. Proszę wykonać instalacje programów do różnych katalogów osobny dla MKP, osobny dla EDK, osobny dla HML\FAL, osobny EDS. Proszę też pamiętać ze wraz o aktualizacji EDK i EDS wraz z aktualizacją MKP.

    1
  • Paweł Czyżyk

    Faktycznie po aktualizacji EDK deklarację JPK się generują i program nie znika.

    0
  • Arkadiusz Grzyb

    Mam ten sam problem w jednym z biur rachunkowych. Instalacje do różnych katalogów nie pomaga. MKP po wybraniu raportów tworzących JPK_V7 i wejście do listy z JPKami wywala się generałem. Programy w najnowszych wersjach zarówno MKP jak i EDK. (specjalnie przeinstalowałem wszystko od nowa)

    0
  • Katarzyna Lepianka

    Panie Arkadiuszu, jeśli w jakiejkolwiek bazie używana była współpraca z Symfonia 2.0 e-Dokumenty to ten program  także musi być zaktualizowany do najnowszej wersji

    0
  • Arkadiusz Grzyb

    Rozumiem, tak też zrobiłem - nawet ściągnąłem EDK jeszcze raz i zainstalowałem w nowej lokalizacji.
    Teraz jest tak, że MKP jest w 2022b, a EDK w 2022 - nie ma dostępnych nowszych wersji - chyba, że o czymś nie wiem.

    0
  • Kamil Winiarski

    Panie Arkadiuszu, proszę dokonać weryfikacji czy na stanowisku, nie ma zainstalowanej żadnej wersji EDS - jeżeli są należy je odisntalować

    0
  • Arkadiusz Grzyb

    Panie Kamilu, na tym komputerze, nie było nigdy instalacji EDS. Jest to stacja małego biura rachunkowego z kilkoma bazami danych. Zainstalowane są jedynie MKP i EDK w wersjach wcześniej podanych. Dbam o to, aby programy były instalowana zawsze w odrębnych katalogach - to praktykuję od prawie 20 lat - jeżeli chodzi o Symfonię i zawsze się sprawdzało i eliminowało wiele razy problemy związane z różnymi wersjami programów. Ale nie o to chodzi. Ewidentnie coś jest nie tak z uruchamianiem modułu EDK z MKP. MKP informuje, że uruchamiania EDK - przez chwilę jest ten komunikat po czym - wywala generałem i oczywiście blokuje jedną z licencji dostępnych w ramach licencji użytkownika. Gdy uruchamiam osobno EDK - nie ma problemu...Ja sprawdzę to jeszcze na kilku innych instancjach w innych biurach  - ale boję się, że to większy temat i będzie problem z tworzeniem JPK i ich wysyłką. Do informacji: system to win 10 pro z najnowszymi poprawkami, całość na PSQL 12. Pozdrawiam.

    0
  • Kamil Winiarski

    Zostało założone zgłoszenie.

    Dalsza diagnoza będzie odbywała się w ramach założonego ticketu. 

    0
  • Krzysztof Butlewski

    Witam serdecznie u mnie występował taki błąd tzn. przy wystawianiu deklaracji JPK_V7 program

    Symfonia Start 2.0 Mała Księgowość 2022.b się zamykał (tzw. kill). Pomogło nie dosyć że zainstalowanie wersji Deklaracje 2022 to jeszcze aktualnej wersji e-Dokumenty 2022.

    Przy tej okazji jednak program e-Dokumenty nie chce przeprowadzić konwersji bazy danych:

    0
  • Kamil Winiarski

    Panie Krzysztofie

    Należy mieć na uwadze, że aktualizację EDS należy wykonać zgodnie z tabelą aktualizacji dostępną na:
    https://wsparcie.symfonia.pl/hc/pl/article_attachments/4411493863186/Symfonia_20__aktualne_.xls

    0
  • Arkadiusz Grzyb

    Mam taki głupi pomysł, żeby zainstalować EDS (chociaż nie korzystamy w tym biurze z tego modułu). Może sama instalacja EDSu pomoże? Może brakuje jakiejś kontrolki, albo nie rejestruje się ona prawidłowo, a EDS ją doda??? Wydaje się to irracjonalne, ale czasami dziwne pomysły dziwnie działają...

    0
  • Arkadiusz Grzyb

    Jeszcze tak sobie myślę, że klientka mówiła coś o "niemożności" otwierania listy z GTU - może rzeczywiście MKP próbuje otworzyć ... coś ... i to coś nie chce się otworzyć. Sorry, że piszę  ... coś ... ale nie wnikam w budowę programu. Jakieś pomysły?

    0
  • Kamil Winiarski

    Panie Arkadiuszu,

    w sytuacji, gdy na stanowisku nigdy wcześniej nie było zainstalowanych EDS ( oczywiście, nie musiały być używane, mogła np. jednorazowo zostać zainstalowana wersja przykładowo 2019, ) to nie powinny mieć miej problemy z otwieraniem listy z GTU.

    Jeżeli natomiast była instalacja, to po jej odinstalowaniu, które mogło mieć miejsce np. rok temu, obecnie należałoby zainstalować najnowsze EDS-y

    0
  • Arkadiusz Grzyb

    Pragnę Państwa poinformować, że zainstalowanie EDSów w najnowszej wersji (w tym przypadku 2022) naprawiło problem otwierania EDK i listy GTU w MKP. Abstrahując oczywiście od sytuacji, że ktoś może nie korzystać z EDSów i ich po prostu nie instalować - należało by podejść do tematu zależności modułów od siebie. Nie będę drążył tematu. Działa i jest ok... Pozdrawiam Państwa.

    PS. Sprawdziłem i wcześniej nie były instalowane na tym komputerze żadne EDSy. Jedyny ślad to zapis w kluczu sprzętowym zawierający licencję.

    0

Zaloguj się, aby dodać komentarz.