Uwaga! Poniższe informacje dotyczą usługi zakupionej bezpośrednio w Symfonii. W przypadku usługi zakupionej u firmie partnerskiej, pierwszą linię wsparcia technicznego zapewnia Partner.
Wsparcie techniczne:
1. Dla programu Symfonia ERP - wsparcie świadczone jest w oparciu o standardowe "Zasady wsparcia oraz zakres usług Wsparcia Technicznego Produktu".
2. Dla środowiska na którym zainstalowana jest Symfonia ERP - świadczymy wsparcie rozszerzone w stosunku do pkt.1 o zapisy "Regulaminu świadczenia usługi Symfonia ERP w Chmurze".
W szczególności Symfonia odpowiedzialna jest za rozwiązanie problemów takich jak:
a. Problemy dostępu do środowiska Symfonii ERP w Chmurze
b. Problemy wynikające z konfiguracji środowiska, uniemożliwiające korzystanie z programów Symfonii zainstalowanych na serwerach Symfonii ERP w Chmurze
c. Zakładanie i modyfikacja kont dostępowych
d. Wykonywanie aktualizacji środowiska oraz programów Symfonii
Dla punktów 2.a oraz 2.b czas reakcji na zgłoszenie klienta wynosi do 4 godzin roboczych.