Dotyczy produktów: Symfonia Obieg Dokumentów
Opis problemu: Po kliknięciu "Eksport do banku" otwiera się lista z oknem płatność, na dole znajduje się plik do pobrania. Jeżeli zamknie się okno i nie pobierze się pliku, należy zastosować się do instrukcji przesłanej poniżej.
Rozwiązanie: W celu ponownego pobrania pliku należy zwrócić płatność do eksportu (z zakładki zapłacone).
__________________________________________________________________________________________________________
Masz dodatkowe pytania dotyczące tego artykułu? Zadaj je w Społeczności Klientów Symfonii.
Nasza Społeczność skupia specjalistów, praktyków korzystających na co dzień z oprogramowania Symfonii, a także specjalistów Zespołu Wsparcia Technicznego Produktu, wdrożeniowców rozwiązań Symfonii oraz partnerów.
Aby przejść do Społeczności:
- Kliknij link poniżej - Zadaj pytanie Społeczności;
- Jeśli nie zrobiłeś tego wcześniej, zaloguj się przy użyciu Symfonia ID;
- Wybierz interesujący Cię obszar;
- Sprawdź czy ktoś nie zadał już tego pytania;
- Dodaj nowy wpis.
Zapraszamy Zadaj pytanie Społeczności
__________________________________________________________________________________________________________