Problem:
Podczas rejestracji nieobecności praca zdalna okazjonalna do zamkniętego okresu kadrowego pojawia się komunikat: Nie można wstawić zdarzenia 'Praca zdalna okazjonalna', gdyż wchodzi ono do zamkniętego okresu kadrowego.
Przyczyna:
Zdarzenie Praca zdalna okazjonalna można wstawić do otwartego okresu. Jeśli potrzebujesz uzupełnić pracownikowi informację o dniach pracy zdalnej okazjonalnej, ale okres jest już zamknięty należy taką wartość uzupełnić w danych kadrowych pracownika w zestawie Bilanse pełne w elemencie w Bilansie pracy zdalnej okazjonalnej w wierszu Korekta dni pracy zdalnej okazjonalnej.
Rozwiązanie:
Docelowo jest dodane do wersji 2024.d.
Do wersji Symfonia ERP Kadry i Płace 2024.c zostało przygotowane rozwiązanie umożliwiające zarejestrowanie zdarzenia Praca zdalna okazjonalna do ostatniego zamkniętego okresu kadrowego.
Na przykład jeżeli ostatni zamknięty okres kadrowy to listopad 2024 to można wstawić tę nieobecność do kalendarza jeszcze do zamkniętego listopada 2024.
Sposób wczytania rozwiązania dla wersji Symfonia ERP Kadry i Płace 2024.c
1. Zamknij program Symfonia ERP Kadry i Płace.
2. Pobierz plik zamieszczony na końcu tej instrukcji. Plik o nazwie TempFix_303776.zip
3. Rozpakuj pobrany plik.
Ważne!
Po pobraniu tego pliku i rozpakowanie proszę jeszcze sprawdzić czy na właściwościach tego pliku nie ma zaznaczonego na zakładce Ogólne opcji Ukryte lub zablokowane. Jeżeli plik byłby zablokowany trzeba zaznaczyć opcję Odblokuj.
4. Plik o nazwie TempFix_303776.dll należy skopiować do folderu Dodatki. Katalog ten znajduje się w folderze, w którym zainstalowany jest program Symfonia ERP Kadry i Płace 2024.c..
5. Uruchom program Symfonia ERP Kadry i Płace 2024.c i zaloguj się do firmy.
6. Podczas logowania do firmy program zapyta, czy zaktualizować. Należy wybrać tak:
7. Następnie należy postępować zgodnie z komunikatami. System poprosi o ponowne zalogowanie się do bazy danych.
8. Po wczytaniu rozwiązania w bazie danych będzie możliwe wstawienie nieobecności Praca zdalna okazjonalna do ostatniego zamkniętego okresu kadrowego.
Rozwiązanie wgrywane jest do bazy więc nie trzeba kopiować tego rozwiązania na każdym stanowisku.
__________________________________________________________________________________________________________
Masz dodatkowe pytania dotyczące tego artykułu? Zadaj je w Społeczności Klientów Symfonii.
Nasza Społeczność skupia specjalistów, praktyków korzystających na co dzień z oprogramowania Symfonii, a także specjalistów Zespołu Wsparcia Technicznego Produktu, wdrożeniowców rozwiązań Symfonii oraz partnerów.
Aby przejść do Społeczności:
- Kliknij link poniżej - Zadaj pytanie Społeczności;
- Jeśli nie zrobiłeś tego wcześniej, zaloguj się przy użyciu Symfonia ID;
- Wybierz interesujący Cię obszar;
- Sprawdź czy ktoś nie zadał już tego pytania;
- Dodaj nowy wpis.
Zapraszamy Zadaj pytanie Społeczności