Aby wykonać aktualizację Symfonii ERP Kadry i Płace z poziomu programu postępuj zgodnie z poniższą instrukcją.
Krok 1. Zaloguj się do Symfonii ERP Kadry i Płace na konto użytkownika posiadającego uprawnienia administracyjne. Program powinien wyświetlić informację o dostępnej aktualizacji.
Jeśli po zalogowaniu nie zostanie wyświetlony komunikat o dostępnej aktualizacji, przejdź do Pomoc → Aktualizacje i zweryfikuje czy jest dostępna aktualizacja do wersji programu, w której pracujesz.
Ważne! |
Przed rozpoczęciem aktualizacji wykonaj kopię bezpieczeństwa wszystkich firm zgodnie z instrukcją [F50/H50/S50/KIP] W jaki sposób wykonać kopię bezpieczeństwa bazy danych oraz zamknij wszystkie otwarte okresy płacowe. |
Krok 2. Pobierz plik instalatora aktualizacji za pomocą przycisku Pobierz.
Krok 3. Uruchom instalator aktualizacji za pomocą przycisku Instaluj.
Krok 4. Potwierdź wykonanie kopii bezpieczeństwa oraz zamiar pobrania i instalacji aktualizacji na wszystkich stanowiskach zaznaczając checkboxy i kontynuuj przyciskiem Tak.
Krok 5. Zamknij aplikację ERP Kadry i Płace i rozpocznij proces instalacji aktualizacji za pomocą przycisku Dalej.
Krok 6. Zaakceptuj postanowienia Umowy licencyjnej i kliknij przycisk Dalej.
Krok 7. Potwierdź folder docelowy plików programu za pomocą przycisku Dalej.
Krok 8. Potwierdź zamknięcie wszystkich programów Symfonii. Rozpocznij proces instalacji aktualizacji za pomocą przycisku Instaluj.
Krok 9. Jeśli aplikacje Symfonii nie zostały zamknięte program wyświetli komunikat z informacją o używanych plikach. Potwierdź wybór przyciskiem OK i kontynuuj instalację aktualizacji.
Krok 10. Jeśli instalator nie będzie w stanie zamknąć aplikacji Symfonii wyświetli komunikat z odpowiednią informacją. Zamknij aplikacje Symfonii i kontynuuj instalację aktualizacji przyciskiem OK.
Krok 11. Potwierdź zakończenie instalacji przyciskiem Zakończ.
Krok 12. W przypadku komunikatu informującego o konieczności ponownego uruchomienia systemu zapisz pracę i potwierdź ponowne uruchomienie przyciskiem Tak.
Masz pytania?
Dołącz do nas! Zaloguj się do Społeczności Klientów Symfonii i zadaj pytanie w obszarze wiedzy,
który Cię interesuje.
Aby zalogować się do naszej społeczność, potrzebujesz konta w Symfonii ID.
Jeśli jeszcze go nie masz – skorzystaj z instrukcji