I. Opis błędu
Po aktualizacji Symfonia ERP Kadry i Płace do wersji 2024.i nie można m.in wygenerować podglądu wydruku, wysłać mailem PIT-11, jeżeli e-deklaracja została utworzona we wcześniejszych wersjach. Po wybraniu przycisku Formularz MF i wybraniu jednej z dostępnych opcji w pozycji Rodzaj wydruku a następnie wybraniu polecenia OK okno z parametrami raportu zamyka się i nic się nie dzieje.
II. Rozwiązanie
Przygotowaliśmy rozwiązanie problemu do wersji programu: 2024.i.
Sposób wczytania rozwiązania:
1. Wykonaj kopię bezpieczeństwa bazy,
2. Zamknij program Symfonia ERP Kadry i Płace na wszystkich stanowiskach,
3. Pobierz plik z rozwiązaniem zamieszczony na końcu artykułu. Plik o nazwie brak_podglądu_pit11.zip,
4. Rozpakuj pobrany plik,
5. Po rozpakowaniu będzie dostępny plik Sage.PL.Payroll.Common.BusinessLayer.dll, który skopiuj do katalogu z instalacją programu Symfonia ERP Kadry i Płace,
6. Uruchom program i zaloguj się do firmy na użytkownika z prawami administratora,
7. Podczas logowania nie pojawi się żaden komunikat.
Ważne!
Z uwagi na zabezpieczenia systemowe czasami po pobraniu pliku z Internetu we właściwościach pliku może zostać zaznaczona opcja jako plik zewnętrzny lub zablokowany.
Po pobraniu pliku proszę jeszcze sprawdzić czy na właściwościach tego pliku nie ma zaznaczonego na zakładce Ogólne opcji Ukryte lub zablokowane. Jeżeli plik byłby zablokowany trzeba zaznaczyć opcję Odblokuj.
Masz pytania?
Dołącz do nas! Zaloguj się do Społeczności Klientów Symfonii i zadaj pytanie w obszarze wiedzy,
który Cię interesuje.
Aby zalogować się do naszej społeczność, potrzebujesz konta w Symfonii ID.
Jeśli jeszcze go nie masz – skorzystaj z instrukcji
____________________________________________________________________________________________________________