Dotyczy: |
|
Zdiagnozowaliśmy błąd podczas wysyłania deklaracji PIT-11. W akapicie II. Rozwiązanie opisujemy sposób naprawy błędu.
I. Opis błędu
Zdiagnozowaliśmy błąd podczas wysyłania deklaracji PIT-11 przy użyciu funkcji Wysyłanie zabezpieczonych e-maili, jeżeli raport jest wykonany w oknie Pracownicy dla grupy co najmniej 30 osób, a jako Rodzaj wydruku wybrana jest opcja Podgląd wydruku → z zakładkami
Następnie z okna podglądu PIT-11 wysyłane są deklaracje do pracowników z użyciem funkcji Wyślij za pomocą zabezpieczonego e-mail.
Wszyscy pracownicy w wiadomości e-mail otrzymają w załączeniu PIT-11 pierwszego pracownika z listy, a przesłany dokument nie będzie zabezpieczony hasłem.
Nazwa załączonego dokumentu może być poprawna, ale załączony plik będzie zawierać dane pierwszego pracownika.
Ważne! |
Prosimy o zachowanie szczególnej ostrożności i niekorzystanie z wysyłki dokumentów przygotowanych w opisany powyżej sposób do czasu otrzymania od nas poprawki do obecnej wersji programu 2024.i. |
Równocześnie informujemy, że wysyłka PIT-11 w oknie Pracownicy od razu za pomocą Rodzaju wydruku: Wysyłka zabezpieczonego email, bez otwierania okna podglądu, działa w tym zakresie bezbłędnie.
Wysyłanie PIT-11 z okna Kartoteki → e-Deklaracje również jest bezbłędne w każdej formie wydruku.
II. Rozwiązanie
Przygotowaliśmy rozwiązanie problemu do wersji programu: 2024.i, w przypadku starszych wersji zalecamy najpierw aktualizacje programu do najnowszej wersji, a następnie zastosowanie poniższych kroków.
Sposób wczytania rozwiązania:
1. Wykonaj kopię bezpieczeństwa bazy,
2. Zamknij program Symfonia ERP Kadry i Płace na wszystkich stanowiskach,
3. Pobierz pliki z rozwiązaniem zamieszczony na końcu artykułu. Plik o nazwie Błąd_zabezpieczony_mail.zip oraz SageKip.zip
4. Rozpakuj pobrane plik,
5. Po rozpakowaniu będzie dostępny plik Sage.PL.Reports.dll oraz SageKiP.exe które skopiuj do katalogu z instalacją programu Symfonia ERP Kadry i Płace na każdym stanowisku, podczas kopiowania zastąpić istniejący plik,
6. Uruchom program i zaloguj się do firmy na użytkownika z prawami administratora,
7. Podczas logowania nie pojawi się żaden komunikat.
Ważne!
Z uwagi na zabezpieczenia systemowe czasami po pobraniu pliku z Internetu we właściwościach pliku może zostać zaznaczona opcja jako plik zewnętrzny lub zablokowany.
Po pobraniu pliku proszę jeszcze sprawdzić czy na właściwościach tego pliku nie ma zaznaczonego na zakładce Ogólne opcji Ukryte lub zablokowane. Jeżeli plik byłby zablokowany trzeba zaznaczyć opcję Odblokuj.
Masz pytania?
Dołącz do nas! Zaloguj się do Społeczności Klientów Symfonii i zadaj pytanie w obszarze wiedzy,
który Cię interesuje.
Aby zalogować się do naszej społeczność, potrzebujesz konta w Symfonii ID.
Jeśli jeszcze go nie masz – skorzystaj z instrukcji
____________________________________________________________________________________________________________