1. CENTRUM WIEDZY: Nowe artykuły nie będą już dodawane do Centrum Wiedzy.
Cała wiedza z część ogólnodostępnej Centrum Wiedzy, została przeniesiona do nowego Centrum pomocy. Od 15 stycznia nowe artykuły będą pojawiały się tylko w Centrum pomocy.
Centrum Wiedzy oraz artykuły i pliki tam zgromadzone będą na razie dostępne bez ograniczeń. O dacie całkowitego zamknięcie Centrum Wiedzy poinformujemy osobnym komunikatem.
Centrum pomocy posiada nowoczesną wyszukiwarkę, dzięki której łatwo dotrzesz do potrzebnych informacji. Sprawdź jak efektywnie szukać w Centrum pomocy.
2. SPOSÓB PRZESYŁANIA ZGŁOSZEŃ PRZEZ eBOK | HISTORIA ZGŁOSZEŃ: Jeśli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie w Centrum pomocy i posiadasz wykupioną usługę wsparcia technicznego, możesz przesłać zgłoszenie do naszych konsultantów.
Aby to zrobić zaloguj się do Elektronicznego Biura Obsługi Klienta eBOK, wybierając opcję w prawym górnym rogu tej strony, przejdź do zakładki Wsparcie Techniczne, następnie wybierz Przejdź do strony Elektronicznego Wsparcia Technicznego Produktu. Zostaniesz przekierowany ponownie do Centrum pomocy jako zalogowany użytkownik.
Wybierz opcję dostępną w prawym górnym rogu strony, aby przesłać do nas swoje pytanie.
Aby sprawdzić status zgłoszenia oraz historię zgłoszeń kliknij na ikonę awatara znajdującą się obok przycisku Wyślij zgłoszenie. Po kliknięciu na ikonę awatara rozwinie się lista, na liście tej wybierz Moje zgłoszenia. Zgłoszenie historyczne będą przenoszone etapami i ich migracja potrwa około tygodnia.
3. DODAWANIE NOWYCH INFORMACJI DO ZGŁOSZENIA: W nowym systemie dodanie nowej informacji do zgłoszenia możliwe będzie tylko:
- Poprzez odpowiedź na emaila dotyczącego zgłoszenia, wysłanego z systemu
- Poprzez stronę Elektronicznego Wsparcia Technicznego w serwisie eBOK
! Nie będzie możliwe dodanie nowej informacji poprzez wysłanie e-maila z numerem zgłoszenia w tytule.
4. BADANIE SATYSFAKCJI: Uruchamiamy badania satysfakcji klientów z usług Działu Wsparcia Technicznego Produktu.
24 godziny po zamknięciu zgłoszenia otrzymasz emaila z pytaniem: Jak oceniasz uzyskane wsparcie?