Odnowienie usług abonamentowych w Symfonii – ważne informacje
Zgodnie z Umową licencyjną użytkownika końcowego Symfonii jak również Regulaminem produktów i usług chmurowych, usługi abonamentowe odnawiane są automatycznie. Proces odnowienia odbywa się bezpośrednio po zakończeniu pierwotnego okresu rozliczeniowego i jest realizowany na podstawie aktualnego cennika oraz bieżących parametrów aktywnego abonamentu.
📧 Informacja o planowanej kwocie odnowienia
Na około 60 dni przed datą odnowienia otrzymają Państwo wiadomość e-mail z informacją o planowanej wartości kwoty odnowienia. Wartość tę można także na bieżąco sprawdzać w koncie eBOK Symfonia, w zakładce MOJE PRODUKTY > USŁUGI.
Chcesz zmienić zakres swojego abonamentu?
Jeśli planują Państwo zmniejszenie zakresu abonamentu, np. redukcję liczby stanowisk lub wyłączenie płatnych dodatków, prosimy o wypełnienie i przesłanie formularza na minium 45 dni przed planowaną datą odnowienia aktywnego abonamentu:
📄 [Redukcja posiadanej usługi Symfonia]
💡 Masz pytania?
Zapraszamy do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta – chętnie pomożemy!
Jak skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta Symfonia? – Centrum pomocy