Chcemy, aby kontakt z nami był szybki i wygodny. Dlatego oferujemy kilka sposobów, dzięki którym możesz uzyskać wsparcie i odpowiedzi na swoje pytania.
📩 Formularze kontaktowe
Najprostszym i najszybszym sposobem skontaktowania się z nami jest skorzystanie z formularzy dostępnych online:
🔹 Bezpośrednio w Twoim koncie klienta eBOK Symfonia
🔹 Na naszej stronie internetowej: Formularze kontaktowe Symfonia
📞 Kontakt telefoniczny
Jeśli preferujesz rozmowę, nasi konsultanci są dostępni pod numerem:
📞 22 455 56 00, wew. 0
⏰ Od poniedziałku do piątku, w godzinach 9:00 – 16:00
🔹 Ważne! Aby usprawnić obsługę, przygotuj numer seryjny swojego programu. To pozwoli nam szybciej przejść do sedna sprawy z którą dzwonisz. Szerzej o zasadach identyfikacji przeczytasz w artykule:
Jak dokonać poprawnej identyfikacji przed rozmową z konsultantem
💡 Szukasz dodatkowych informacji?
Sprawdź naszą Pomoc Online lub odwiedź Centrum Wsparcia Symfonii, gdzie znajdziesz instrukcje, poradniki i odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Masz dodatkowe pytania dotyczące tego artykułu? Zadaj je w Społeczności Klientów Symfonii.
Nasza Społeczność skupia specjalistów, praktyków korzystających na co dzień z oprogramowania Symfonii, a także specjalistów Zespołu Wsparcia Technicznego Produktu, wdrożeniowców rozwiązań Symfonii oraz partnerów.
Aby przejść do Społeczności:
- Kliknij link poniżej - Zadaj pytanie Społeczności;
- Jeśli nie zrobiłeś tego wcześniej, zaloguj się przy użyciu Symfonia ID;
- Wybierz interesujący Cię obszar;
- Sprawdź czy ktoś nie zadał już tego pytania;
- Dodaj nowy wpis.
Zapraszamy Zadaj pytanie Społeczności
___________________________________________________________________________________________________________