Nasi konsultanci udzielają pomocy wszystkim klientom, którzy posiadają wykupioną jedną z gwarancji zawierających Wsparcie Techniczne (telefoniczne lub online).
Zgłoś problem bezpośrednio z produktu, poprzez eBOK lub zadzwoń pod numer telefonu +48 22 455 56 66. Dokonaj identyfikacji wybierając na klawiaturze telefonu właściwe cyfry odpowiadające numerowi seryjnemu posiadanego programu.
Jak dokonać poprawnej identyfikacji przed rozmową z konsultantem?
Do identyfikacji potrzebny jest Numer identyfikacji do pomocy technicznej, który możesz znaleźć:
1. W eBOK Symfonia czyli Elektronicznym Biurze Obsługi Klienta
2. W nowszych wersjach naszych produktów, w menu programu wciskając przycisk F4 lub wybierając z menu Pomoc > O programie znajduje się pozycja Nr identyfikacji do pomocy technicznej.


3. W starszych wersjach naszych produktów numer potrzebny do identyfikacji przygotujesz sam bazując na numerze seryjnym produktu. Numer seryjny znajdziesz w menu programu wciskając przycisk F4 lub wybierając z menu Pomoc > O programie.
Numer seryjny składa się z dwóch części:
- Pierwsza część numeru seryjnego zawiera litery i cyfry lub same litery – to rodzaj i wersja programu,
- Druga część numeru seryjnego zawiera pięć lub sześć cyfr – unikalny numer licencji.
Do identyfikacji należy numer seryjny zamienić na ciąg cyfr i usunąć myślnik.
Aby to zrobić, zastąp litery z numeru seryjnego odpowiednimi cyframi z klawiatury telefonu. Na klawiaturze telefonu większość cyfr ma przypisane litery alfabetu, w związku z czym dowolnemu słowu można przypisać jego numeryczny odpowiednik np. skrót "KIP" to 547. Dla ułatwienia, w tabeli poniżej, prezentujemy numery odpowiadające skrótom literowym poszczególnych programów.
Nazwa programu
|
Rodzaj programu
|
Ciąg znaków odpowiadający rodzajowi programu
|
Symfonia Start 2.0
|
Mała Księgowość
|
MKP
|
657
|
Handel
|
HML
|
465
|
Faktura
|
FAL
|
325
|
e-Dokumenty
|
EDS
|
337
|
e-Deklaracje
|
EDK
|
335
|
Symfonia 2.0
|
Finanse i Księgowość
|
FKP
|
357
|
Handel
|
HMP
|
467
|
Handel (sprzedaż)
|
FAP
|
327
|
Kadry i Płace
|
KDP
|
537
|
Środki Trwałe
|
STP
|
787
|
Analizy Finansowe
|
AFP
|
237
|
e-Dokumenty
|
EDS
|
337
|
e-Deklaracje
|
EDK
|
335
|
Asystent
|
ACC
|
222
|
Symfonia ERP/Kadry i Płace/Finanse i księgowość/ Symfonia Finanse i Księgowość
|
Finanse i Księgowość
|
FKF
|
353
|
Handel
|
HMF
|
463
|
Kadry i Płace
|
KIP
|
547
|
Środki Trwałe
|
STF
|
783
|
e-Dokumenty
|
EDF
|
333
|
e-Deklaracje
|
EDX
|
339
|
e-Przelewy
|
EPF
|
373
|
Symfonia Handel
|
H50
|
450
|
Symfonia Finanse i Księgowość
|
F50
|
350
|
Do cyfr, które otrzymasz, dopisz pozostałe cyfry z Numeru seryjnego. Pamiętaj, żeby pominąć myślnik. Otrzymasz ciąg jedenastu lub dwunastu cyfr. Będziesz ich używać w kolejnych krokach do identyfikacji.
Przykład: numerowi seryjnemu FKP290-00001 odpowiada numer do identyfikacji 35729000001, numerowi seryjnemu F50-25141 odpowiada numer do identyfikacji 35025141.
Z gotowym numerem identyfikacyjnym zadzwoń pod numer telefonu +48 22 455 56 00 i wybierz 4 lub zadzwoń bezpośrednio na +48 22 455 56 66.
Dokonaj identyfikacji wybierając na klawiaturze telefonu właściwe cyfry odpowiadające numerowi seryjnemu posiadanego programu.
__________________________________________________________________________________________________________
Masz dodatkowe pytania dotyczące tego artykułu? Zadaj je w Społeczności Klientów Symfonii.
Nasza Społeczność skupia specjalistów, praktyków korzystających na co dzień z oprogramowania Symfonii, a także specjalistów Zespołu Wsparcia Technicznego Produktu, wdrożeniowców rozwiązań Symfonii oraz partnerów.
Aby przejść do Społeczności:
- Kliknij link poniżej - Zadaj pytanie Społeczności;
- Jeśli nie zrobiłeś tego wcześniej, zaloguj się przy użyciu Symfonia ID;
- Wybierz interesujący Cię obszar;
- Sprawdź czy ktoś nie zadał już tego pytania;
- Dodaj nowy wpis.
Zapraszamy Zadaj pytanie Społeczności
___________________________________________________________________________________________________________