1. Należy pobrać program znajdujący się na samym dole artykułu.
2. Po uruchomieniu aplikacji należy wpisać swój numer seryjny oraz wybrać opcje „Generuj kod”
3. Wygenerowany numer z pola „Przekaż kod” należy przesłać poprzez platformę eBOK zgodnie z instrukcją: eBOK Symfonia, czyli Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta
lub bezpośrednio poprzez zgłoszenie problemu z poziomu aplikacji. W tytule proszę wpisać „Błąd 436”
4. Odeślemy do Państwa kod (ważny tylko jeden dzień), który należy wprowadzić w miejsce „Kod naprawczy” a następnie zatwierdzić przyciskiem „Napraw”
5. Następnie należy wysłać kartę rejestracyjną na adres bok@symfonia.pl wraz z podaniem uzasadnienia ponownej aktywacji. Można wprowadzić numer zgłoszenia, pod którym rozwiązywano problem.
W przypadku gdy program pracuje na kluczu sprzętowym, ponowne dokonanie aktywacji nie jest konieczne. Kod naprawczy jest ważny tylko w dniu kiedy został przesłany.