I. Problem
Po uruchomieniu modułu Faktury zakupu nie widzę na liście żadnej faktury, do której posiadam uprawnienia.
II. Przyczyna
System po zalogowaniu domyślnie ustawia filtr dat na bieżący miesiąc. W nowo rozpoczętym miesiącu może wystąpić sytuacje, że po zalogowaniu żadna faktura nie została jeszcze wprowadzona. Tym samym lista będzie pusta.
III. Rozwiązanie
Krok 1. Otwórz moduł Faktury zakupu.
Krok 2. Przejdź na zakładkę wyświetlającą listę faktur - REJESTRACJA, W OBIEGU, ZAKOŃCZONE lub WSZYSTKIE.
Krok 3. Otwórz okno filtrów
Krok 4. Wskaż miesiąc lub rok, z którego chcesz wyświetlić faktury.
Masz pytania?
Dołącz do nas! Zaloguj się do Społeczności Klientów Symfonii i zadaj pytanie w obszarze wiedzy,
który Cię interesuje.
Aby zalogować się do naszej społeczność, potrzebujesz konta w Symfonii ID.
Jeśli jeszcze go nie masz – skorzystaj z instrukcji