Problem:
W celu modyfikacji raportu, który zostaje stworzony na podstawie technologii REPX należy wykonać raport, a następne zapisać go do MS Word. Podczas edycji dokumentu w Word czasami może wystąpić trudność z edycji pola tekstowego. Przykładowo może to dotyczyć raportu: Zaświadczenie o zarobkach albo Rachunek do umowy zlecenie, Rachunek do umowy o dzieło itd.
Opis wczytania rozwiązania:
- Zamknij program Symfonia ERP Kadry i Płace.
- Pobierz i rozpakuj plik:. Po rozpakowaniu będą dostępne takie pliki: Sage.PL.Reports.dll oraz folder Raporty
- Plik Sage.PL.Reports.dll oraz folder Raporty należy skopiować do folderu instalacyjnego programu (folder, w którym jest zainstalowany program Symfonia ERP Kady i Płace 2022.1.a).
- Na pytanie czy podmienić pliki w miejscu docelowym należy wybrać tak.
- Operację należy wykonać na każdym stanowisku z KIP 2022.1.a.3
- Uruchomić program Symfonia ERP Kadry i Płace.
- Podczas wykonywania raportu np. Rachunek do umowy zlecenie istnieje możliwość zapisania pliku od razu w programie MS Word na poziomie parametrów wydruku raportu
__________________________________________________________________________________________________________
Masz dodatkowe pytania dotyczące tego artykułu? Zadaj je w Społeczności Klientów Symfonii.
Nasza Społeczność skupia specjalistów, praktyków korzystających na co dzień z oprogramowania Symfonii, a także specjalistów Zespołu Wsparcia Technicznego Produktu, wdrożeniowców rozwiązań Symfonii oraz partnerów.
Aby przejść do Społeczności:
- Kliknij link poniżej - Zadaj pytanie Społeczności;
- Jeśli nie zrobiłeś tego wcześniej, zaloguj się przy użyciu Symfonia ID;
- Wybierz interesujący Cię obszar;
- Sprawdź czy ktoś nie zadał już tego pytania;
- Dodaj nowy wpis.
Zapraszamy Zadaj pytanie Społeczności
___________________________________________________________________________________________________________