Odpowiedź
Jeżeli w Administracja/ Licencje dla numeru licencji Kadry i Płace masz aktywną funkcjonalność e-teczka pracownicza to możesz utworzyć bazę dla e-Teczki.
Aby założyć bazę dla e-Teczki przejdź do menu Ustawienia - Komunikacja - e-Teczka.
Możliwe jest zestawienie połączenia z bazą lokalną lub bazą na serwerze zewnętrznym.
Baza lokalna – zaznacz, jeżeli dokumenty wysyłane do e-Teczki mają być przechowywane w lokalnej bazie. Po zaznaczeniu tej opcji uaktywnia się przycisk Konfiguracja e-Teczki, wybranie tego przycisku uruchamia kreator konfiguracji połączenia z lokalną bazą e-Teczki. Wybierz opcję Tworzenie nowej bazy danych.
Konfigurowanie bazy e-Teczki:
1. Baza danych: podaj nazwę serwera, nazwę tworzonej bazy oraz parametry logowania do serwera.
|
Pamiętaj! Przy tworzeniu bazy e-Teczki nie należy używać konta 'sa' użytkownika serwera SQL. Jeżeli podczas tworzenia bazy wystąpi błąd z powodu wykorzystania użytkownika ‘sa’, można taką bazę dołączyć do programu wykorzystując kreator tworzenia e-Teczki podając innego użytkownika serwera MS SQL niż 'sa'.
|
2.Po wprowadzeniu wszystkich wymaganych danych kliknij Załóż firmę.
3.Na zakończenie tworzenia bazy danych na serwerze MS SQL zostaniesz poproszony o potwierdzenie zapisania danych połączenia.
|
Po wybraniu Tak dane połączenia zostaną zapisane w systemie i nie będzie możliwości ponownego uruchomienia kreatora konfiguracji połączenia z lokalną bazą e-Teczki. Wybranie Nie pozostawi utworzoną bazę na serwerze MS SQL, ale dane połączenia nie zostaną zapisane w systemie. Tak utworzoną bazę będziesz mógł wykorzystać w przyszłości (Wybierając opcje Wybór istniejącej bazy danych).
|
4. Po zakończeniu procesu tworzenia nowej firmy w kroku Podsumowanie wyników wyświetlana jest informacja czy zakładanie firmy zakończone zostało powodzeniem. Jeżeli firma się założyła na oknie pojawi się podsumowanie parametrów założonej bazy danych na serwerze MS SQL.
Poniżej linki do archiwalnych filmików ( pomimo zmiany nazwy oprogramowania funkcjonalności są dalej aktywne)
Konfiguracja e-Teczki
Funkcjonalności e-Teczki
__________________________________________________________________________________________________________
Masz dodatkowe pytania dotyczące tego artykułu? Zadaj je w Społeczności Klientów Symfonii.
Nasza Społeczność skupia specjalistów, praktyków korzystających na co dzień z oprogramowania Symfonii, a także specjalistów Zespołu Wsparcia Technicznego Produktu, wdrożeniowców rozwiązań Symfonii oraz partnerów.
Aby przejść do Społeczności:
- Kliknij link poniżej - Zadaj pytanie Społeczności;
- Jeśli nie zrobiłeś tego wcześniej, zaloguj się przy użyciu Symfonia ID;
- Wybierz interesujący Cię obszar;
- Sprawdź czy ktoś nie zadał już tego pytania;
- Dodaj nowy wpis.
Zapraszamy Zadaj pytanie Społeczności