Odpowiedź
Aby rozpocząć korzystanie z e-Teczki zweryfikuj najpierw czy posiadasz dodatek e-Teczka pracownicza. W tym celu przejdź do okna Administracja/Licencje i zweryfikuj przy licencji KIP czy dodatek ma status Aktywny.
W celu nadania użytkownikowi uprawnień do e-Teczki przejdź do okna Administracja/Użytkownicy. Następnie przejdź na zakładkę Prawa efektywne, zaznacz Dostęp do e-Teczki i zapisz zmiany. Po tej operacji zaloguj się ponownie do programu w celu zaimplementowania wprowadzonych zmian.
_____________________________________________________________________________________________________________
Masz pytania?
Dołącz do nas! Zaloguj się do Społeczności Klientów Symfonii i zadaj pytanie w obszarze wiedzy, który Cię interesuje.
Aby zalogować się do naszej społeczność, potrzebujesz konta w Symfonii ID.
Jeśli jeszcze go nie masz – skorzystaj z instrukcji