Odpowiedź
Aby rozpocząć korzystanie z e-Teczki zweryfikuj najpierw czy posiadasz dodatek e-Teczka pracownicza. W tym celu przejdź do okna Administracja/Licencje i zweryfikuj przy licencji KIP czy dodatek ma status Aktywny.
W celu nadania użytkownikowi uprawnień do e-Teczki przejdź do okna Administracja/Użytkownicy. Następnie przejdź na zakładkę Prawa efektywne, zaznacz Dostęp do e-Teczki i zapisz zmiany. Po tej operacji zaloguj się ponownie do programu w celu zaimplementowania wprowadzonych zmian.
_____________________________________________________________________________________________________________
Masz dodatkowe pytania dotyczące tego artykułu? Zadaj je w Społeczności Klientów Symfonii.
Nasza Społeczność skupia specjalistów, praktyków korzystających na co dzień z oprogramowania Symfonii, a także specjalistów Zespołu Wsparcia Technicznego Produktu, wdrożeniowców rozwiązań Symfonii oraz partnerów.
Aby przejść do Społeczności:
- Kliknij link poniżej - Zadaj pytanie Społeczności;
- Jeśli nie zrobiłeś tego wcześniej, zaloguj się przy użyciu Symfonia ID;
- Wybierz interesujący Cię obszar;
- Sprawdź czy ktoś nie zadał już tego pytania;
- Dodaj nowy wpis.
Zapraszamy Zadaj pytanie Społeczności