Dotyczy produktów: Symfonia Obieg Dokumentów
Problem: Podczas próby założenia konta pocztowego współdzielone dla paczki Basic.
System zatrzymuje się na szablonie. Rozwijana lista jest pusta, a bez wskazania szablonu nie można przejść dalej.
Rozwiązanie: W celu rozwiązania problemu należy wejść w zaznaczony folder i z niego wyjść. Wtedy szablony wyświetlą się poprawnie.
__________________________________________________________________________________________________________
Masz dodatkowe pytania dotyczące tego artykułu? Zadaj je w Społeczności Klientów Symfonii.
Nasza Społeczność skupia specjalistów, praktyków korzystających na co dzień z oprogramowania Symfonii, a także specjalistów Zespołu Wsparcia Technicznego Produktu, wdrożeniowców rozwiązań Symfonii oraz partnerów.
Aby przejść do Społeczności:
- Kliknij link poniżej - Zadaj pytanie Społeczności;
- Jeśli nie zrobiłeś tego wcześniej, zaloguj się przy użyciu Symfonia ID;
- Wybierz interesujący Cię obszar;
- Sprawdź czy ktoś nie zadał już tego pytania;
- Dodaj nowy wpis.
Zapraszamy Zadaj pytanie Społeczności
__________________________________________________________________________________________________________