Dotyczy programu Symfonia Kadry i Płace 2021.b
Problem:
Czasami podczas wykonywania PIT-11 w PDF dla większej grupy pracowników, program się zamyka.
Rozwiązanie:
Plik: Sage.PL.Reports.dll
Opis wczytania rozwiązania:
- Wykonaj kopię bezpieczeństwa bazy danych
- Zamknij program, do którego będzie wgrywana aktualizacja na wszystkich stanowiskach
- Pobierz i rozpakuj plik PIT11_grupa_2021_b.zip
- Po rozpakowaniu pliku będzie dostępny plik Sage.PL.Reports.dll.
- Przy zamkniętej aplikacji Symfonia Kadry i Płace 2021.b, należy skopiować plik Sage.PL.Reports.dll do katalogu, w którym zainstalowany jest program.
-
Następnie zaloguj się do bazy danych - można wykonywać PIT-11.
|
Uwaga! Z uwagi na zabezpieczenia systemowe czasami po pobraniu pliku z Internetu we właściwościach pliku może zostać zaznaczona opcja jako plik zewnętrzny. |
Proszę sprawdzić czy w pobranym pliku o nazwie Sage.PL.Reports.dll, który został dodany do katalogu z instalacją programu, we właściwościach pliku nie ma zaznaczonej opcji jako plik zewnętrzny albo Unblock.
Ten checkbox nie powinien być zaznaczony a może blokować wykonanie aktualizacji.