Otrzymałeś fakturę ze strony Symfonii i potrzebujesz dodatkowych informacji, wyjaśnień, korekty lub chcesz uzyskać duplikat w jej zakresie?
Wejdź na swoje konto w serwisie ebok.symfonia.pl i przejdź do zakładki KONTAKT, gdzie do Twojej dyspozycji oddajemy formularz FAKTURY, KOREKTY, ROZLICZENIA poprzez który możesz wysłać do nas zgłoszenie dotyczące Twojej sprawy.
Wypełniając formularz określ rodzaj zapotrzebowania:
Analogiczny formularz jest również do Twojej dyspozycji na naszej stronie: https://symfonia.pl/formularze/
Przypominamy, że wszystkie faktury wystawiane przez nas są wysyłane za pomocą naszego serwisu miedzyfirmami.pl Informacje o każdym wystawionym dokumencie są kierowane do Ciebie drogą elektroniczną na adres mailowy podany przez Ciebie w momencie składania zamówienia. Wszystkie wiadomości wysyłane są do Ciebie z adresu powiadomienia@miedzyfirmami.pl
Swój adres email do wysyłki faktur, możesz sprawdzić i dowolnie modyfikować poprzez logowanie do swojego ebok Symfonia w zakładce: DANE FIRMY → ZGODY FIRMY: