30 dni przed końcem terminu ważności abonamentu R2płatnik, podczas uruchomienia programu wyświetli się komunikat “Abonament kończy się za 30 dni. Chcesz teraz zamówić abonament na aktualizację programu, pomoc techniczną oraz pobieranie danych z Internetu na kolejne 12 miesięcy?” Wybranie opcji “Zamów abonament” uruchomi procedurę obowiązkowego zapisu użytkownika do systemu automatycznego odnowienia licencji.
Jeśli powyższy komunikat nie wyświetlił się lub został przypadkowo zamknięty, otwórz program i przejdź do sekcji Pomoc - eSklep i postępuj zgodnie ze wskazówkami.
W następnym kroku zobaczysz swój koszyk posiadanych programów.
Krok 1
Wybierz usługę, którą chcesz zamówić: Abonament lub Rozszerzenie.
Krok 2
Po wyborze określonej usługi, system przekieruje Cię do formularza zamówienia.
Krok 3
W formularzu zamówienia znajduje się pole "Dane do faktury". Prosimy o dokładną weryfikację danych Twojej firmy, w tym numeru NIP. Jeżeli zauważysz, że informacje są niepoprawne, prosimy o zgłoszenie tego przez eBOK Symfonia lub wybór odpowiedniego formularza kontaktowego
W polu "e-mail do faktury" podaj prawidłowy adres e-mail, na który będziesz otrzymywać faktury odnowieniowe w przyszłości.
Wypełnij dane osoby zamawiającej w imieniu firmy (imię, nazwisko, numer telefonu oraz adres e-mail), abyśmy mogli skontaktować się z Tobą w sprawie usługi, którą posiadasz w firmie Symfonia.
Krok 4
Przed finalizacją zamówienia, zapoznaj się z treścią zgody na automatyczne odnowienie. W przyszłym roku Twoja licencja zostanie automatycznie przedłużona. Wyrażenie zgody na automatyczne odnowienie jest obligatoryjne.
Krok 5
Akceptację zgody na automatyczne odnowienie możesz także wykonać w zakładce "Moje dane".
Wejdź na stronę https://online.reset2.pl/
Następnie pokaże się okno logowania do panelu.
Krok 6
W następnym kroku pojawi się możliwość zalogowania za pomocą adres e-mail i hasła, którym dotychczas jako głównym odbywało się logowanie do e-sklepu R2.
*W sytuacji braku poprawności hasła należy skorzystać z opcji „Nie pamiętasz hasła?”
Po prawidłowym zalogowaniu się, pokaże się główna strona panelu, wówczas wybierz z menu po lewej stronie zakładkę "Moje dane”
Krok 7
W zakładce ‘’Dane dodatkowe firmy’’ pod adresem e-mail znajduje się treść zgody na automatyczne odnowienie, którą należy zaznaczyć.
Należy zaakceptować zmiany wybierając „Zmień dane firmy”.
Masz dodatkowe pytania dotyczące tego artykułu? Zadaj je w Społeczności Klientów Symfonii.
Nasza Społeczność skupia specjalistów, praktyków korzystających na co dzień z oprogramowania Symfonii, a także specjalistów Zespołu Wsparcia Technicznego Produktu, wdrożeniowców rozwiązań Symfonii oraz partnerów.
Aby przejść do Społeczności:
- Kliknij link poniżej - Zadaj pytanie Społeczności;
- Jeśli nie zrobiłeś tego wcześniej, zaloguj się przy użyciu Symfonia ID;
- Wybierz interesujący Cię obszar;
- Sprawdź czy ktoś nie zadał już tego pytania;
- Dodaj nowy wpis.
Zapraszamy Zadaj pytanie Społeczności