Konsultanci Działu Wsparcia Technicznego Produktu udzielają pomocy klientom, którzy wykupili jedną z usług zawierających Wsparcie Techniczne. Poniżej znajdziesz sposoby kontaktu z Działem Wsparcia Technicznego Produktu.
Wybierz najwygodniejszy dla siebie!
|
Kontakt poprzez Symfonia eBOKeBOK to nowoczesny portal obsługi klienta pozwalający na bieżący podgląd statusu zgłoszenia, dodawanie nowych informacji do zgłoszeń oraz przesyłania zgłoszeń 24/7 bez potrzeby oczekiwania w kolejce telefonicznej. Więcej szczegółów, w tym film jak skorzystać z serwisu, w artykule Elektroniczne Wsparcie Techniczne w serwisie Symfonia eBOK. |
![]() |
Zgłoszenie bezpośrednio z programu (także zgłoszenie podejrzenia błędu przez klienta nieposiadającego wykupionej usługi wsparcia Symfonii)Czy wiesz, że każdy nasz produkt zawiera funkcjonalność pozwalającą na przesłanie pytania do Symfonii? Zapoznaj się z instrukcją, żeby dowiedzieć się jak to zrobić. |
![]() |
Kontakt telefonicznyKontakt z Działem Wsparcia Technicznego możliwy jest także poprzez numer telefonu +48 22 455 56 66.Przed rozmową wymagana jest identyfikacja numerem seryjnym programu. Sprawdź Jak dokonać poprawnej identyfikacji przed rozmową z konsultantem. |