Masz pytania dotyczące KSeF? Zajrzyj też tu Mam pytania dotyczące KSeF, gdzie znajdę informacje?
Wsparcie dla klientów z wykupioną usługą
Konsultanci Działu Wsparcia Technicznego Produktu udzielają pomocy klientom, którzy wykupili jedną z usług zawierających wsparcie techniczne.
Wsparcie techniczne dostępne jest dla klientów posiadających:
- Gwarancję eWsparcie
- Gwarancję Wygoda
- Gwarancję Komfort (aktualnie niedostępna już w sprzedaży)
- Gwarancję VIP (aktualnie niedostępna już w sprzedaży)
Poniżej znajdziesz sposoby kontaktu z Działem Wsparcia Technicznego Produktu.
|
Kontakt poprzez Symfonia eBOKUsługa dostępna dla klientów gwarancji: Wygoda, Komfort, VIP i eWsparcie.eBOK to nowoczesny portal obsługi klienta pozwalający na bieżący podgląd statusu zgłoszenia, dodawanie nowych informacji do zgłoszeń oraz przesyłania zgłoszeń 24/7 bez potrzeby oczekiwania w kolejce telefonicznej. Więcej szczegółów, w tym film jak skorzystać z serwisu, w artykule Elektroniczne Wsparcie Techniczne w serwisie Symfonia eBOK. |
Zgłoszenie bezpośrednio z programu (produkty w wersji desktop)(także zgłoszenie podejrzenia błędu przez klienta nieposiadającego wykupionej usługi wsparcia Symfonii) Czy wiesz, że nasze produkty w wersji desktop zawiera funkcjonalność pozwalającą na przesłanie pytania do Symfonii? Zapoznaj się z instrukcją, żeby dowiedzieć się jak to zrobić. |
Czat i formularze kontaktowe w czatUsługa dostępna dla klientów gwarancji: Wygoda, VIP i eWsparcie.Kontakt z Działem Wsparcia Technicznego możliwy jest także poprzez czat w programie. W zależności od produktu, który posiadasz szukaj w menu napisu Wsparcie online lub przycisku Wsparcie w prawym dolnym rogu. |
Kontakt telefonicznyUsługa dostępna dla klientów gwarancji: Wygoda, Komfort i VIP.Kontakt z Działem Wsparcia Technicznego możliwy jest także poprzez numer telefonu +48 22 455 56 66. Przed rozmową wymagana jest identyfikacja numerem seryjnym programu. Sprawdź Jak dokonać poprawnej identyfikacji przed rozmową z konsultantem. |