Poniżej przedstawiamy Państwu listę odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania dotyczące platformy eBOK Symfonia:
1. Jak założyć konto eBOK Symfonia?
Odp. Instrukcja założenia konta eBOK Symfonia
2. Jak ustalić hasło logowania do eBOK Symfonia?
Odp. Hasło logowania do eBOK Symfonia ustala się za pomocą rejestracji w systemie SYMFONIA ID. (Jedno hasło ustalone za pomocą Symfonia ID pozwala na dostęp do kilku portali min. eBOK Symfonia, Akademia Symfonii, Wsparcie Symfonii oraz Głos Klienta)
3. Jak zmienić hasło logowania do eBOK Symfonia?
Odp.: Hasło logowania ustalone za pomocą Symfonia ID można zmienić wybierając przy logowaniu opcję „NIE PAMIĘTAM HASŁA”
4. Jakie są wymagania techniczne eBOK Symfonia?
Odp. Opis wymagań technicznych eBOK Symfonia
5. Jakie możliwości oferuje eBOK Symfonia?
Odp. Pełny opis funckjonalności eBOK Symfonia.
6. Posiadam konto główne (administrator) eBOK Symfonia. Zmieniłem adres email. Jak mogę zmienić email?
Odp. Instrukcja zmiany konta użytkownika głównego eBOK Symfonia.
7. Nie jestem pewny/pewna czy mam konto eBOK Symfonia. Jak mogę sprawdzić czy mam przydzielony dostęp?
Odp.: W celu samodzielnej weryfikacji dostępu zalecamy próbę wykonania logowania do systemu za pomocą hasła ustalonego w systemie SYMFONIA ID. W przypadku ewentualnych dodatkowych pytań lub wątpliwości zalecamy wysłanie zgłoszenia za pomocą formularza kontaktowego.
8. Obsługuję 2 firmy, czy mogę uzyskać dostęp do eBOK Symfonia dla każdej z nich z użyciem jednego adresu email?
Odp. Jeden adres mailowy może być przypisany do dowolnej ilości podmiotów. W celu uzyskania dostępu do każdej z obsługiwanych firm należy wykonać odrębną rejestrację, wskazując ten sam adres mailowy. Po otrzymaniu dostępu przy logowaniu do eBOK Symfonia uzyskają Państwo listę wyboru firm do których został przydzielony dostęp.
9. Posiadam konto użytkownika głównego eBOK Symfonia. Jak przydzielić dostęp innym osobom z mojej firmy?
Odp.: Dodawanie, modyfikacja uprawnień oraz blokowanie użytkowników dodatkowych