eBOK Symfonia, czyli elektroniczne Biuro Obsługi Klienta Symfonii to bezpłatna platforma internetowa, dzięki której uzyskują Państwo stały, nieograniczony dostęp przez 24 h na dobę z każdego miejsca na świecie do informacji:
Podsumowanie | Moje produkty | Rozliczenia | Użytkownicy | Dane Firmy | Wsparcie Techniczne | Kontakt
1. PODSUMOWANIE
W tym miejscu dostępne są informacje na temat danych aktualnego dostawcy (może być nim bezpośrednio Symfonia sp. z o.o. lub firma będąca naszym oficjalnym dystrybutorem), informacje o sposobie dostarczania faktur oraz przydatne linki kierujące do oferowanych przez nas portali)
2. Zakładka MOJE PRODUKTY
W tym miejscu umieszczone są szczegółowe informacje na temat wszystkich zrealizowanych zakupów min.: numery seryjne, bezpośrednie linki umożliwiające pobranie wersji instalacyjnych, instrukcji aktywacji czy też wyszczególnione aktywne usługi abonamentowe wraz z dokładnymi informacjami na temat daty oraz wartości ich odnowienia:
3. Zakładka ROZLICZENIA
W tym miejscu dostępna jest pełna lista wystawionych faktur, wraz z możliwością ich podglądu oraz bezpośredniego pobrania w formacie .pdf:
4. Zakładka UŻYTKOWNICY
W tym miejscu dostępne są informacje na temat wszystkich użytkowników mających dostęp do eBOK Symfonia. W przypadku konta Użytkownika Głównego pełniącego rolę administratora możliwe jest również zakładanie nowych kont w roli Użytkowników Dodatkowych:
Instrukcja: Jak uzyskać dostęp do eBOK Symfonia?
5. Zakładka DANE FIRMY
W tym miejscu mogą Państwo dowolnie edytować dane firmy. Wszelkie zmiany wprowadzone w tej zakładce są automatycznie synchronizowane z naszym systemem wewnętrznym:
6. Zakładka WSPARCIE TECHNICZNE
W tym miejscu mogą Państwo przejść do strony Centrum Pomocy Symfonii, gdzie możliwe jest wysłanie zgłoszenia do działu technicznego:
7. Zakładka KONTAKT
W tym miejscu dostępne są formularze kontaktowe, które kierowane i obsługiwane są bezpośrednio przez dział Biura Obsługi Klienta: